Logistics service management – programstart hösten 2024

Studenter på kandidatprogrammet i logistics service management samlas på Campus för gemensam introduktion och information.

Måndag 2 september

Upprop och registrering (Du registreras av oss efter uppropet - du kan alltså inte registrera dig själv på denna första kurs)
Kl. 08.30-10.00 (OBS! Notera tiden!)
Plats: Sal E230, Campus Helsingborg
Föreläsare: Pernilla Derwik, inriktningsansvarig

Föreläsning: Att läsa vid universitet
Kl. 10:15-13.00
Föreläsare: Mikael Bergmasth & Eerika Saaristo

Tisdag 3 september

Presentation av programmet
Kl. 12.15-14.00
Föreläsare: Mikael Bergmasth & Eerika Saaristo

Introduktion till första delkursen: Service management och tjänstelogik (7,5 hp)
Kl. 14.15-16.00
Föreläsare: Anette Svingstedt & Ulrika Westrup

Mer information

Om du inte kan närvara den 2/9, men ska läsa programmet måste du meddela oss detta för att du ska behålla din plats. Om du däremot vill avstå din plats ber vi dig att registrera detta på antagning.se snarast, eftersom vi har reserver som står i kö.