![Su Mi Dahlgaard-Park.](/sites/ses.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2023-10/Su_Mi_Dahlgaard-Park-2023webb.jpg.webp?itok=SBVNXv5R)
Su Mi Dahlgaard-Park
Professor
![Su Mi Dahlgaard-Park.](/sites/ses.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2023-10/Su_Mi_Dahlgaard-Park-2023webb.jpg.webp?itok=SBVNXv5R)
Relationship Quality and Customer Satisfaction in Service Contexts
Redaktör
- Su Mi Dahlgaard-Park
Avdelning/ar
- Institutionen för tjänstevetenskap
Publiceringsår
2013
Språk
Engelska
Publikation/Tidskrift/Serie
Total Quality Management & Business Excellence
Volym
24
Dokumenttyp
Bok
Förlag
Routledge
Ämne
- Social Sciences Interdisciplinary
Nyckelord
- relationship quality
- service contexts
Aktiv
Published
ISBN/ISSN/Övrigt
- ISSN: 1478-3363