Studentpresentationer på Advisory Board

Studentpresentationer under Advisory Boardmötet den 6 november 2014.
Bild: Cornelia Dahlström och Jenny Molander | Fotograf: Rebecka Holmström

På höstens Advisory Boardmöte, den 6 november, presenterade några av institutionens studenter sina uppsatser under pausen.

Inslaget var mycket uppskattat av både Advisory Boardmedlemmarna som fick en inblick i studenternas arbete och av studenterna som fick en chans att berätta om uppsatsen och mingla med näringslivsrepresentanter.

Ämnena som presenterades var vitt skilda och från nästan alla program och inriktningar på institutionen. Bland annat berättade Service Management Healthstudenterna Cornelia Dahlström och Jenny Molander om "Tillgänglighet: En stressfaktor?" respektive"Universitetsstudiernas hälsoeffekter".

Eftersom arrangemanget var så populärt finns förhoppningar om att det ska bli en återkommande händelse.