Skolbesök med våra ambassadörer

Ambassadör på skolbesök

Vill du att vi besöker just din skola och berättar mer om våra utbildningar?

Igår genomförde vi höstterminens andra skolbesök då vår studentmedarbetare Sandra Uhde tillsammans med studentambassadören Julia Hjotshagen besökte Lars-Erik Larssongymnasiet i Lund.

Under våra besök på gymnasieskolor berättar våra studentambassadörer om utbildningen och delger sina egna reflektioner och erfarenheter om programmet de läser, varför de valt att läsa här och vad det innebär att vara student och om programmens utformning.

Är du eller någon du känner intresserad och vill att vi kommer till just er skola? Kontakta vår studentmedarbetare sandra [dot] uhde [at] ism [dot] lu [dot] se (subject: Skolbes%C3%B6k) (sandra[dot]uhde[at]ism[dot]lu[dot]se) eller vår kommunikatör sofia [dot] hermansson [at] ism [dot] lu [dot] se (subject: Skolbes%C3%B6k) (sofia[dot]hermansson[at]ism[dot]lu[dot]se) så löser vi det!