Mötesplats för framtida samarbeten

Advisory Board 2019
Från vänster: Mathias Johansson Perttu, Anna Thulin, Kristina Jarring Lilja, Frida Pålsson Werntoft, Rihad Haddouche, Annette Melander Berg, Mats Hallberg, Nathalie Ahlström

För att öka samverkan mellan olika aktörer i det omgivande samhället, utbildning och forskning startar nu ett nytt Advisory Board på Institutionen för service management och tjänstevetenskap.

Målet är att skapa en mötesplats för att lyfta gemensamma frågor, hitta nya samarbeten och ha ett ömsesidigt utbyte.

- För oss är det viktigt att få input och nya perspektiv som kan bidra till att utveckla både utbildning och forskning. Genom Advisory Board kan vi utöka kontaktytorna mellan universitetet, olika verksamheter i samhället och med våra studenter, säger Anette Svingstedt, prefekt på Institutionen för service management och tjänstevetenskap.

Representanter i Advisory Board:

Jörgen Fransson
HR direktör, Helsingborgs stad

Riad Haddouche
Projektledare, Nowaste Logistics AB

Mats Hallberg
Kulturchef, Region Skåne - kulturförvaltning

Kristina Jarring Lilja
Ordförande Campus Vänner

Tina Kardum Funnemark
Corporate Communication Manager och Acting Marketing Manager, Ikea

Annette Melander Berg
Näringslivsdirektör, Helsingborgs stad

Frida Pålsson Werntoft
Director of Passion, Clarion Hotels

Anna Thulin
Operation manager, Feelgood AB

Nathalie Ahlström
Näringslivsansvarig Agora (Samhällsvetarkåren vid Lunds universitets Helsingborgssektion)

Läs ner om Advisory Board här.