Gäster som tar verkligheten in i föreläsningssalen

H&M berättade om inköpsrollen, trender och omvärldsanalys och körde case med Retail-studenterna.

Gästföreläsare från näringslivet är ett viktigt inslag i undervisningen på våra kandidatprogram. Här får du träffa några av dem som besökt oss under vårterminen.

H&M

H&M berättade om inköpsrollen, trender och omvärldsanalys och körde case med studenterna.

Gina Tricot och Nilson Group

Gina Tricot föreläste om Retail.
Gina Tricot och Nilson Group berättade om etablering av nya butiker.

Nilson Group föreläste för studenterna.

Svensk Handel

Svensk Handel föreläste om sin verksamhet.