Bokmässan 2017

Framsidan på monterprogrammet.

Institutionen för service management och tjänstevetenskap och flera av våra forskare kommer att närvara på Bokmässan 2017. Här nedan hittar du var och när du kan lyssna på oss.

Lunds universitet | B06:62 | Torsdag 28/9

12.00 – 12.20 | Lars-Eric Jönsson & Fredrik Nilsson
LEDTRÅDAR TILL DET FÖRFLUTNA?
Lars-Eric Jönsson och Fredrik Nilsson samtalar om att skriva kulturhistoria och undersöka det förflutna.

15.00 – 15.20 | Jan Henrik Nilsson
FRÅN HANSASTÄDERNAS ÖLSCHAPP TILL DAGENS BOUTIQUEHOTELL
Jan Henrik Nilsson om hotellbranschens utveckling.

Lunds universitet | B06:62 | Lördag 30/9

16.00 – 16.20 | Carina Sjöholm & Katarina Saltzman
ETT EGET UTOMHUS – PERSPEKTIV PÅ LIVET I VILLATRÄDGÅRDEN
Carina Sjöholm och Katarina Saltzman om en ny bok som utforskar vardagens trädgårdsliv.