Grundkurs i service management (SEMA11) – kursstart hösten 2024

Studenter som är antagna till den fristående kursen Grundkurs i service management (SEMA11) samlas på Campus Helsingborg för upprop och registrering.

Måndag 2 september

Upprop & registrering
Kl. 09.15-10.00
Plats: Sal C164, Campus Helsingborg
Föreläsare: Mikael Bergmasth

Att läsa vid universitet
Kl. 10.15-13.00
Plats: Sal U202, Campus Helsingborg
Föreläsare: Mikael Bergmasth & Eerika Saaristo

Tisdag 3 september

Programintroduktion (du får en presentation av kandidatprogrammet service management som du läser grundkursen med)
Kl. 12.15-14.00
Plats: Sal U202
Föreläsare: Mikael Bergmasth & Eerika Saaristo

Introduktion till första delkursen: Service management och tjänstelogik (7,5 hp)
Kl. 14.15-16.00
Plats: U202
Föreläsare: Anette Svingstedt & Ulrika Westrup

Studenter på fristående kursen, Grundkurs i service management (SEMA11), läser tillsammans med programstudenter på kandidatprogrammen service management (programtermin 1, kurs SEMA11 Grundkurs i service management) och logistics service management (delkurs 1 och 2).

Mer information

Om du inte kan närvara den 2/9, men ska läsa kursen måste du meddela oss detta för att du ska behålla din plats. Om du däremot vill avstå din plats ber vi dig att registrera detta på antagning.se snarast, för att eventuella reserver ska kunna kallas.

Mikael Bergmasth.

Välkommen till kursen!