Avslutningsceremonin 2017

Glada studenter.

Den 7 juni hölls avslutningsceremonin för de avgående studenterna
på Institutionen för service management och tjänstevetenskap samt Institutionen för strategisk kommunikation.

Det är studentkåren Agora som varje år anordnar en avslutningsceremoni på Helsingborgs Arena, för sistaårsstudenterna. Ceremonin är högtidlig och alla studenter får en och en hämta en bok om Helsingborgs stad samt en penna med respektive program samt årtal tryckt på.

Här är några av bilderna som togs under dagen. Fler bilder hittar du på facebook.com/servicemanagement.

Studenter på avslutningsceremonin 2017.

Universitetslektorn Elin Bommenel delade ut brev som studenterna skrev till sig själva under sitt första år som student.

Helsingborg Drum Corps hälsade välkommen.
Pia Siljeklint var värd för ceremonin.

Campus Helsingborgs rektor, Annika Olsson.

Kommunfullmäktiges ordförande, Mats Sander.
Agoras ordförande Christina Abdulahad och Vice ordförande Malin Andersson.
Malin Espersson och Jens Rydström, programansvariga för Equality and diversity management.
Avtackning av studenter på Equality and diversity management.
Mats Johnsson, programansvarig för Logistics service management.
Östgöta nations kör, Ostrochorus.
Christer Eldh, prefekt för Institutionen för service management och tjänstevetenskap.
Glada studenter.

Cassandra Bergqvist och Victoria Persson tog emot stipendium för bästa examensarbetet för kandidatexamen inom Service management inom området marknadsföring.

Andrea Frisk och Tove Larsson tog emot ett stipendium för bästa examensarbetet i mångfaldsutveckling som behandlar intressanta, relevanta och angelägna jämställdhets- och mångfaldsfrågor.
Hannah Vidberg och Sandra Tinsveds tog emot ett stipendium för det bästa examensarbetet inom Service management som behandlar jämställdhets- och mångfaldsfrågor.
Petra Boström och Johanna Weidenmark tog emot ett stipendium för det bästa examensarbetet inom Service management inom logistikbranschen.
Simon Andersson och Linus Nilsson tog emot ett stipendium för det bästa examensarbetet inom Service management som behandlar hälsofrågor.

Hanna Lundgren & Louise Linnanheimo tog emot ett stipendium för det bästa examensarbetet inom Service management som behandlar frågor för företag och organisationer inom hotell- och restaurangbranschen.
Henrik Rydberg och Renée Björsell Thor (ej närvarande) tog emot ett stipendium för bästa examensarbetet inom Service management som behandlar frågor för företag och organisationer inom turismbranschen.
Karin Axelsson och Evelina Carlsson tog emot ett stipendium för bästa examensarbete inom Service management som behandlar frågor för företag och organisationer inom retailbranschen.

Avgångstalare Lotta Angel.