Många intresserade på Öppet Hus

Fullt med besökare på Öppet Hus.

Den 15 mars hade Campus Helsingborg Öppet Hus för alla som var sugna på att få reda på mer om de program och kurser som finns i Helsingborg.

Och det var många som tog chansen att träffa våra studenter och ställa frågor till studievägledarna. Det var även långväga besökare från bland annat Stockholm och Blekinge som passade på att ta reda på mer om sina framtida studier. Förutom att prata med nuvarande studenter kunde man också lyssna till en presentation av våra program och studielivet i Helsingborg.

Missade du Öppet Hus? Du kan alltid följa våra studenter och ställa dina frågor till dem på Studentbloggen, Instagram eller Snapchat.

Våra studentambassadörer Myrthe van Ouwerkerk, Viktoria Grönvall och  Lisa Oskarsson berättar om sina studier under Öppet Hus.
Våra studentambassadörer Myrthe van Ouwerkerk, Viktoria Grönvall och Lisa Oskarsson berättar om sina studier under Öppet Hus.

Foto: Lars Ljunggren