Malin Andersson.

• Jörgen Eksell
  • Malin Andersson

Summary, in Swedish

I denna master class går forskarna igenom huvudpoängerna i den pupulärvetenskapliga rapporten Framtidens möten.
Projektet handlar om nya modeller för affärer, interaktion och kommunikation inom mötesindustrin. Forskarna har undersökt hur pandemin påverkat mötesindustrin och om krisen fört med sig nya möjligheter. De har också studerat hur gäster i fysiska, hybrida och digitala möten och konferenser interagerar och vilken roll värdskap och gästfrihet spelar i dessa. Det goda mötet har stor betydelse för samhällets utveckling. Det är något mötesindustrin kan kommunicera ännu tydligare säger forskarna.

Avdelning/ar

• Institutionen för strategisk kommunikation
  • Institutionen för tjänstevetenskap

Publiceringsår