![Kristina Bäckström.](/sites/ses.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2023-10/Kristina_Ba%CC%88ckstro%CC%88m-2023webb.jpg.webp?itok=ifgEsURm)
Kristina Bäckström
Universitetslektor
![Kristina Bäckström.](/sites/ses.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2023-10/Kristina_Ba%CC%88ckstro%CC%88m-2023webb.jpg.webp?itok=ifgEsURm)
Understanding recreational shopping: A new approach
Författare
Avdelning/ar
- Institutionen för tjänstevetenskap
Publiceringsår
2006
Språk
Engelska
Sidor
143-158
Publikation/Tidskrift/Serie
International Review of Retail Distribution & Consumer Research
Volym
16
Dokumenttyp
Artikel i tidskrift
Förlag
Taylor & Francis
Ämne
- Social Sciences Interdisciplinary
Nyckelord
- retail store environments
- consumption
- consumer behavior
- consumer culture theory
- Recreational shopping
Aktiv
Published
ISBN/ISSN/Övrigt
- ISSN: 0959-3969