![Kristina Bäckström.](/sites/ses.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2023-10/Kristina_Ba%CC%88ckstro%CC%88m-2023webb.jpg.webp?itok=ifgEsURm)
Kristina Bäckström
Universitetslektor
![Kristina Bäckström.](/sites/ses.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2023-10/Kristina_Ba%CC%88ckstro%CC%88m-2023webb.jpg.webp?itok=ifgEsURm)
Egna varumärkens yttre signaler - nyckeln till konsumenters kvalitetsupplevelser
Författare
Avdelning/ar
- Institutionen för tjänstevetenskap
Publiceringsår
2005
Språk
Svenska
Publikation/Tidskrift/Serie
Dagligvaruhandelns egna märkesvaror: konsekvenser och utvecklingstendenser
Dokumenttyp
Del av eller Kapitel i bok
Ämne
- Social Sciences Interdisciplinary
Aktiv
Published
ISBN/ISSN/Övrigt
- ISBN: 91-85113-06-9