![Cecilia Fredriksson.](/sites/ses.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2023-10/CeciliaFredriksson%282%29.jpg.webp?itok=W6Qghye1)
Cecilia Fredriksson
Professor
![Cecilia Fredriksson.](/sites/ses.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2023-10/CeciliaFredriksson%282%29.jpg.webp?itok=W6Qghye1)
Second-hand values and the making of a green fashion eco-market
Författare
Redaktör
- Lena Hansson
- Ulrika Holmberg
- Helne Brembeck
Avdelning/ar
- Institutionen för tjänstevetenskap
Publiceringsår
2013
Språk
Engelska
Sidor
197-212
Publikation/Tidskrift/Serie
Making Sense of Consumption
Dokumenttyp
Del av eller Kapitel i bok
Förlag
Centre for Consumer Science, School of Business, Economics and Law at University of Gothenburg
Ämne
- Social Sciences Interdisciplinary
Aktiv
Published
ISBN/ISSN/Övrigt
- ISBN: 978-91-974642-6-0