Uppsatsinlämning för kandidatstudenterna

Grupp med studenter som lämnar in arbete.

Torsdag 23 maj var det inlämning för våra kandidattreors examensarbeten. Vi passade på att gratulera och önska lycka till, nästa vecka väntar opponering. Nedan är ett galleri med bilder på glada studenter och vad de skrivit om.

Två studenter med sin uppsats.
Philip Nilsson och Sofie Sjöström: "Automation i logistikbranschen"
Två studenter med sin uppsats.
Tim Almqvist och Ludvig Håkansson: "Externhandeln och staden. Ett case om Väla Vision"
Två studenter med sin uppsats.
Emil Rydström och Pelle Rosenlind: "Rabattstorlekens betydelse" om konsumenters attityd mot prisnedsättning i dagligvaruhandeln
Två studenter lämnar in sin uppsats.
Alva Hed och Jessica Lundberg: "Att kombinera nytt och gammalt" om klädföretag som implementerat second-handförsäljning i butik
Två studenter med sin uppsats.
Emma Johansson och Lisa Magnusson: "Hur förändras konsumenters praktik vid stigande matpriser i förhållande till materialiteter"
Två studenter med sin uppsats.
Jack Eskilsson och Felicia Mathiesen "Rollen som butikschef" om psykiskt välbefinnande och organisatoriskt stöd för butikschefer
Två studenter med sin uppsats.
Saga Lilja och Josefine Gren: "Karriärsöket: Vad är framgång?" om konsulters motivation och välmående
Grupp med studenter som lämnar in arbete.
Inlämningen av utskrivet examensarbete är dels för opponerande lärare men även att ha som arkivexemplar.
Två studenter med sin uppsats.
Alexander Emilsson och Fredrik Lundgren: "Förändringsprocesser inom organistioner"
Två studenter med sin uppsats.
Alice Ostreus och Beatrice Ståhl: "Sociala mediers påverkan på Generation Zs konsumtion av skönhetsprodukter"
Två studenter med sin uppsats.
Felicia Falkentoft och Wera Håkansson: "Att motiveras i en hög arbetsbelastning" om chefers upplevda motivation
Två studenter med sin uppsats.
Sofia Palm och Valmira Halimi: "Från soffa till kontor" om medarbetare och hybridarbete
Två studenter med sin uppsats.
Amanda Lundin Larsson och Mia Aronsson: "Showrooming" om kvinnliga konsumenters tankar när de handlar skönhetsprodukter.
Två studenter med sin uppsats.
Elin Persson och Louise Niklasson: "Kurerad second-hand. Inlämningsprocessen och butikens uttryck"
Två studenter med sin uppsats.
Elin Jacobsson och Frida Saltin: "Baksidan av digital övervakning" om anställdas upplevelse av övervakning på arbetsplatsen.
Två studenter med sin uppsats.
Matilda Johansson och Tora Melkersson: "Att leda i en spridd organisation"
Två studenter med sin uppsats.
Matilda Brodin och Emilia Noreblad: "Ät snart! Tillsammans minskar vi matsvinnet" om livsmedelsbutikers marknadsföring.
Två studenter med sin uppsats.
Eric Hagström och Simon Ågren: "Möjligheter och utmaningar" om marknadsföring med generativ AI för mindre företag.
Två studenter med sin uppsats.
Josefine Hultberg-Dahlgren och Sofie Jansson: "Distansarbete - Karriärmöjlighet eller kvinnofälla"