Inlämning av uppsatser

Studenter lämnar in sin uppsats.

Idag var det inlämning av uppsatsen för studenterna som går sista terminen. Det var många glädjerop, kramar och känslor som svallade.

Nästa vecka ska de presentera sitt arbete och den åttonde juni är det dags för avslutningsceremoni. Efter tre år på sitt program är det dags att ge sig ut i arbetslivet eller gå vidare med en masterutbildning. Vad det än blir så kommer de med all säkerhet att klara det galant!

Studenter lämnar in sin uppsats.