Hundratals studenter vandrade genom Helsingborg

Studenter vandrar mot Campus Helsingborg HT2016.

Idag, den 29 augusti, startade höstterminen 2016 och som vanligt träffades alla nya studenter vid Kärnan kl 9:00 för att gemensamt vandra ner mot Campus Helsingborg.

Att samlas vid Kärnan är en tradition som började redan när Campus bildades för 16 år sedan. Detta är startskottet för tre års studier och brukar vara en uppskattad aktivitet för både novischer och personal.

Varmt välkomna till Campus Helsingborg och Institutionen för service management och tjänstevetenskap!

Studenter samlade vid Kärnan HT2016.

Studenter vandrar mot Campus Helsingborg HT2016.