Examensceremoni för masterstudenter

Masterceremoni 2019
Studenter från masterprogrammet Service management

Den traditionella examensceremonin för master programmen vid Samhällsvetenskapliga fakulteten ägde rum den 11 juni i Universitetshuset i Lund.

Det var en dag full av spänning, lättnad, glädje, förväntan och lite sorg, när studenterna tillsammans tog sina sista officiella steg vid Lunds universitet.

Under ceremonin hölls flera tal och underhållning med musik. Efter ceremonin var det mottagning i Universitetshuset med mingel och fortsatt firande.

Vi hoppas att studenterna hade en härlig dag med familj, vänner, studiekamrater och studenter från andra masterprogram och önskar er stort lycka till i framtiden!