Christer Eldh höll föredrag om värdegrund

Fotograf: Olivia Zandin

På Campus Vänners frukostmöte den 23 maj, berättade Christer Eldh om vilken relevans en värdegrund kan ha för en verksamhet.

Campus Vänner verkar för bästa möjliga utbyte mellan studenter på Campus Helsingborg och det regionala näringslivet och delar bland annat ut stipendier samt håller i frukostföreläsningar för sina medlemmar. I tisdags höll vår prefekt och universitetslektor en föreläsning med titeln: "Vad är en värdegrund? - Möjligheter och begränsningar".