Bli bättre på ledarskap och hjälp nya studenter

Studenter som pluggar

Vill du utveckla dina praktiska färdigheter inom ledarskap och få värdefulla meriter för framtiden? Vill du samtidigt hjälpa yngre studenter och förbättra dina studieresultat? Sök till SI-mentorskapet på kandidatnivå!

Institutionen för service management och tjänstevetenskap söker nya SI-ledare på kandidatnivå för höstterminen 2018 och vårterminen 2019.

En insats för andra studenter och dig själv

Som SI-ledare utvecklas du både personligt och i dina studier. Du får träning i pedagogik och ledarskap av en handledare. Efter det kommer du agera som mentor under SI-möten för andra studenter. Under dessa möten hjälper du studenterna och uppmuntrar dem till diskussioner om studietekniker och kritiskt tänkande i olika ämnen.

Du får lön, diplom och blir en del av ett nätverk

Utbildningen SI-mentorskapet ges den 30-31 augusti. Som färdigutbildad SI-ledare får du betalt och ett diplom för ditt arbete. Du blir även en del av ett nätverk som finns på Lunds universitet och på flera andra universitet i världen. Är du intresserad? Kontakta Pavla Kruzela om du har frågor pavla [dot] kruzela [at] ism [dot] lu [dot] se (pavla[dot]kruzela[at]ism[dot]lu[dot]se).

Sista ansökningsdatum är den 11 maj!

Ladda ner blanketten för SI-mentorskap

SI står för Supplemental Instruction. Översatt till svenska betyder det samverkansinlärning som är ett komplement till den ordinarie undervisningen.